Stressig dag med nya lösningar

Klockan är snart 13.30 och jag har inte hunnit med mycket på jobbet än. Vi har haft möte med en tjej som ska se över vår telefoni och hjälpa oss att ha en växel här på företaget. Lyckligast för det är jag, som sitter på vårt inkommande nr! I mitten av februari kommer våra kunder mötas av alternativ för att kopplas direkt till som är ansvarig i olika sitauationer. Jag kommer framöver endast att få samtal som rör beställningar och ekonomi, och slipper alla tekniska frågor. Ni anar inte hur GLAD jag är över detta!
Dessutom kommer jag att kunna logga ur mig från systemet helt när jag inte är på jobbet. Jag och Raffa har valt att inte ha någon hemtelefon eftersom våra mobiler ändå är kopplade till 031- nummer, plus att Telias nät där vi bor är så dåligt så det fungerade nästan aldrig. Detta gör ju tyvärr att kunder kan nå mig dygnet runt, och är det något som kan få en att närma sig den berömda väggen så är det väl det!

Ser nu att blogg.se har lagt upp intervjuen med mig, även om bilden inte är så bra. Hoppas de rättar till den. Det man inte ser på bilden är min Moetflaska som jag håller i handen, och den passar ju bra in när vi pratar om det nya året. 

Nu ska jag fortsätta jobba på här. Tänkte stanna kvar på jobbet under hela kvällen för att få jobba i lugn och ro med min bokföring, som just nu är lite krånglig. Nu blir jag hela tiden störd av telefoner, montörer och min man som vill ha uppmärksamhet! 

Om du är ny läsare av min blogg förelår jag att du lägger till min blogg på Bloglovin så missar du inte nästa inlägg. Här kommer snart komma intressanta intervjuer och roliga tävlingar! 
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Sessan

Om jag förstår att en växel kommer vara guld värd!!!



Nu blev jag så nyfiken på intervjun så jag lämnar dig snabbt & lustigt ;D

men återkommer senare självklart.



Pussigull gumman

2009-01-08 @ 15:50:34
URL: http://www.sessanochprinsessan.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback