Memory och fotografering

Nu är vi hemma efter en sjukt stressig dag på jobbet! Kändes som om jag skulle  kunnat suttit kvar där tills på fredag!
Att det är mycket att göra får jag ju vara glad för, men jag har också lite problem med min bokföring. Får inte till det med lagerhanteringen. Sitter som en nybörjare och ritar T-konton för mig själv ( språk som jag tror endast ekonomer fattar!) Finns det någon läsare som är en hejare på lager, bokföring och SPCS så hojta gärna till :)

Nu har jag alla fall hoppat i mysbyxor, satt upp håret och tänt kaminen! Barnen och jag har lekt en timme och snart är det dags att börja fixa middag.
Dagens bloggare presenteras mellan 21.30-22.00 i kväll. Diana och jag vill gärna publicera samtidigt och idag krockar våra dagar. Jag hade fullt upp på dagen och hon har fullt upp nu ikväll. Den som väntar på något gott.......



Vi spelar Hello Kitty memory, inköpt på Ullared för 29 kr! Gud så duktiga barn är på att minnas.Emilia vann över mig nästan hela tiden. Kanske det beror på att de koncentrerar sig på just det de gör? Jag spelar, funderar på middag, tänker lagerhantering och jäspar samtidigt, även om det är jättekul.



Leonie var lite svår att spela med så henne mutade vi med min mobil. Hon gick runt och fotograferade allt hon kunde hitta ( även om jag undrar hur hon lyckas se något) och "pratade med någon"



Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Madeleine

Åh, vad roligt med memory ;-) Hoppas ni har en bra kväll!

2009-01-28 @ 20:24:25
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Härligheter enligt Erika

Skönt!

H'är är också lugnt och väntar på A Camp...vad tycker du om väskan i inlägget under???

Erika

2009-01-28 @ 20:25:43
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter
Postat av: Duracellmamman

Så söta de är!!! Längtar tills det att jag kan börja spela spel med Tildis!!

2009-01-28 @ 23:13:53
URL: http://duracellmamman.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback