Kvällen hos oss!



Tjejerna är nybadade och dansar runt i väntan på changchonker = pannkakor, ett ord de lärt sig av kokerskan på dagis!
Vi är nu redo för vardagslivet igen. Har packat ner alla extrakläder, vantar och överdragsbyxor som ska med till dagis i morgon. Arbetsdagen för mig och Raffa kommer att påbörjas med en del problem då en leverantör inte håller sina leveranstider, vilket gör att många kunder måste bokas om. Vi ska även åter igen öppna vår butik i Allum i morgon så den måste inredas och skyltas upp. Jag har fullt upp med bokslut och påbörjan av ett nytt år....

Emilia ligger i sin säng men vill inte sova, hon är van att vaar uppe sent nu så jag förstår om hon inte är trött. Leonie sover redan men är väl snart uppe igen om jag känner henne rätt! Själv ska jag försöka komma i säng skapligt. Raffa ska iväg och spela badminton med grannen så då ska jag passa på att njuta av lugn och ro, om nu Emilia somnar.

Vad gör ni andra ikväll?
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Agnieszka

Jag har smällt i mig en stoor skål med glass, maränger och chokladsås!!! sitter nu och kollar på Drömkåken!!!

kramar

2009-01-06 @ 21:24:23
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Annika

Ikväll har jag strykt, strykt, strykt och strykt lite till :-d



Ska precis packa iordning Tildisens dagisväska, för imorgon är det dagis igen! ÄNTLIGEN ;-d



KRAMIS

2009-01-07 @ 00:07:45
URL: http://duracellmamman.se
Postat av: Bloggungens mamma

Det blev visst ingen badminton igår. Jag gick o la mig kl. halv nio, gött. Nils är på dagis och jag skall snart åka och jobba. Alice är ledig idag så jag skall se till att hon kommer iväg och spelar tennis med farfar o Lisa, sen blir det jobb. Längtar till nästa afton. Bloggen blev väl jättefin! Den är klar nu.

2009-01-07 @ 09:06:47
URL: http://bloggungen.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback