Jag är totalt slut!

Dagen har fortsatt att vara underbar men gud så trött jag är nu. Helst av allt skulle jag vilja sova direkt. Har haft ett MYCKET givande möte idag, synd bara att mötet inte ägde rum för 2 månader sedan för då hade en hel del kunnat vara lite annorlunda i vårt företag. Tror dock att mötet idag kommer gynna vårt företag framöver.

Efter jobbet var det den vanliga rundan på en fredag. Inköp av goda bubblor, hämtning av barn och shopping i fiskvagnen. Barnen har tagit på sig klänningar och väntar på att Let`s Dance ska börja. Stor sorg bara att Magdalena Graf inte längre är med.

Det finns EN sak jag saknar från mitt liv innan barnen kom, och det är att sova middag! Att få somna på eftermiddagen i soffan eller under en filt på sängen är GULD i mina ögon. De sista tre åren innan Emilia föddes pluggade jag heltid för att bli Ekonom, och jobbade samtidigt heltid som servitris. Började skolan 08.15 och kom hem igen vid 13.30, somnade sedan i ett par timmar innan det var dags att gå till jobbet. Sen var man hemma igen vid 02.00 och hann sova några timmar innan man skulle upp igen!
Fråga mig inte när jag gjorde läxorna för det fattar jag inte själv, men utbildningen gick bra alla fall! MIn examen skulle jag ha haft den 28/4-04, men istället fick jag planerat snitt med Emilia den dagen! Gjorde min sluttenta och sista redovisning inför revisorer, skatteexperter och lärare när Emilia var 6 dagar gammal. En klasskompis gick med Emilia utanför klassrummet och det kändes som om navelsträngen fortfarande satt kvar och sved när hon var ifrån mig. Det var nog den sämsta redovisning jag gjort i mitt liv men som tur var de flesta kvinnor där inne så de hade full förståelse och gav mig VG!

Nu fick jag just ett sms av Diana som vill att vi presenterar dagens bloggare! Jag får avsluta här och jobba på det istället!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback