It`s better to have loved and lost than never loved at all......

Det är dags att presentera dagens bloggare!
Idag får ni höra vad Singelpappan har att säga om blogglivet

Jag hittade hans blogg av en slump för inte så länge sedan. Jag ska vara helt ärlig, när jag hade börjat läsa en liten bit ångrade jag att jag hade gått in på hans sida. Det var oerhört jobbigt att läsa vad han och hans familj råkade ut för. Tårarna rann och för mig som själv är mamma är det ofattbart att föreställa sig hur han har fixat detta. Jag fortsatte trots allt att läsa och följer honom nu dagligen. Det berikar mitt liv att läsa hans blogg. Jag inser vad som är viktigt här i livet. Jag blir tacksam för min familj på ett annat sätt. Jag njuter av varje dag jag har min familj runt mig.

Björn blir idag även intervjuad av Aftonbladet. Läs artikeln HÄR




När startade du din blogg och varför?
bloggen startade jag 6/1-09 för att få skriva av mej efter ett extremt
jobbigt 2008. var med om en trafik olycka, där jag förlorade min fru och en dotter.
Min andra dotter räddade jag, men med stora brännskador och mycket sjukhus!

Hur ofta uppdaterar du din blogg?

Jag uppdaterar min blogg mellan 1 och 4 ggr/dag.. lite beroende
på hur mycket som hänt i mitt liv... i början var det väldigt ofta, men nu
blir det c:a 1gång om dagen.

Hur många läsare har du per dag och vad har du gjort för att få alla dessa läsare?

Jag har mellan 5500 - 10000 läsare, det är svårt att säga vad som är konstant då bloggen
är så pass ny som den är. Jag tror att jag skriver direkt från hjärtat om saker som kan vara väldigt jobbiga, många behöver känna att de iinte har det så dåligt!!

Hur mycket tid lägger du på din blogg?
Det har blivit ganska mycket tid, men  nu är det kanske någon timma om dagen.
den mesta tiden går åt att läsa alla kommentarerna som kommer. Jag läser ALLA
kommentarer som kommer till bloggen.

Har du egna favoritbloggar som du följer?

Jag är så ny i bloggandet att jag inte hunnit hitta någon! men jag brukar läsa vissa av mina läsares bloggar!

Vad är det mest positiva och negativa med att driva en blogg?

det positiva med bloggen är att man når ut med det man vill berätta.
det negativa är att det är lätt att LEVA sitt liv i bloggen.

Vad är din drivkraft?

Nyfikenhet på livet och vilja dela med mig av min tankar och känslor.

Hur började du blogga?
Jag hade en idè om att skriva ner mina tankar om allt som hände 2008, för en kommande bok. Efter några dagar hade jag flera tusen läsare.

Vad du får din inspiration ifrån?

Min dotter och mina medmänniskor.

Vad har du har för tips för andra som vill nå framgång i sitt bloggande?

Skriv om det DU vill berätta, det du vill förmedla. Skriver du bra och från hjärtat så kommer det. Besök andra bloggar, skriv kommentarer och ligg på!

Hur mycket du bloggar och hur länge du tänker hålla på?
jag bloggar nog ganska mycket och kommer att hålla på tills jag tröttnar!!



Tusen tack Björn för att du ville vara med på min blogg.
Önskar dig och din dotter all lycka ♥


Dianas blogg hittar ni idag en intervju med Sofie
En blogg med otroligt mycket snygga kläder.
Besök gärna henne och se vad Sofie säger om blogglivet!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Bloggungen Nils mamma Anna

Här känner jag att jag kan hitta något att läsa för att verkligen "känna efter och stanna upp". Tack Åsa för tipset.

Anna

Ps. jag ger mig in i Bloggungen och skriver av mig lite också, vi delar på den. ds

2009-01-23 @ 20:37:49
URL: http://bloggungen.blogg.se/
Postat av: Diana

Vilken stark man! Grät nästan när jag läste om olyckan, något så fruktansvärt!! Bra intervju Åsa!

2009-01-23 @ 21:33:56
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

Ja hans blogg är uten tvekan gripande Gumman!! Bra val att ta med den!!!



Massa kramar

2009-01-23 @ 22:35:02
URL: http://duracellmamman.se/
Postat av: Malin | bloggdesigner |

sv: Ja, det är jätte irriterande. Men så skönt att höra att fler håller med mig. :) Tack för din kommentar. Uppskattar att du läser min blogg =) ha en toppen helg! kram!

2009-01-24 @ 00:06:00
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/
Postat av: Alexander W.H.

Länken längst ner där du skrivit Tack <björn> för intervjun... länken är fel... den går till en annan blogg som jag hamnade på.. /kramY

2009-01-25 @ 17:37:18
Postat av: Åsa Wojtowicz

Alexander:



Bra att du sa till, jag har fixat det nu. Gjorde ändringen redan samma dag men den gick visst inte i genom!

Åsa

2009-01-25 @ 17:59:34
URL: http://wojtansblogg.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback