Härliga Fredag!


På väg till daigs i morse. Leonie ville ha med sig Mamma Mu idag. Dagiset har regler om att leksaker endast får tas med på måndagar då det är "visasamling". Förklarade detta för henne men då ville hon att Mamma Mu skulle åka bil med henne och sedan vänta i bilen tills hon slutat dagis.


I natt har vi fått lite snö i Göteborg och jag hoppas att det kommer mer och att det stannar en stund. Skönt med lite vitt som lyser upp, och kul för barnen om de kan få leka i snön.
Tanken att vara ledig på fredagar gick åt skogen direkt eftersom det är mycket att göra just nu. Hoppas på att kunna ha ledigt längre fram. Vaknade alla fall på väldigt gott humör eftersom det är underbara Fredag idag, veckans bästa dag. Ikväll blir det som vanligt fredagsmys och Let`s Dance. Jag tycker att det är Kittys tur att åka ut. Emilia blev skitsur när jag sa det, hon tycker nämligen att Kitty ska vinna! Hon har ju så fina klänningar enligt Emilia.......

Nu ska jag sätta fart och få iväg ett gäng fakturor.
Glöm inte att läsa min intervju med Sessanochprinsessan i förra inlägget.
Under eftermiddagen/kvällen kommer här en intervju med en manlig bloggar som har fått stor uppmärksamhet den sista tiden. Jag är jättestolt att han vill vara med i min intervjuserie!

Ha en underbart dag ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Agnieszka

ohh spännande att se vem denne bloggare är!

Ha en underbar dag vännen!

kramar

2009-01-23 @ 09:55:48
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: mini

önskar er en skön fredag och en härlig helg! mini

2009-01-23 @ 11:53:34
URL: http://mamamini.blogg.se/
Postat av: Monica

Läser dina intevjuer med spänning..ler när jag ser din bild på barnen:) Min yngsta dotter har haft både mamma Mu och kråkan..Kråkan finns kvar:)favoriter när hon var liten.

Ha en härlig dag..Må gott

2009-01-23 @ 13:35:27
URL: http://www.helamittliv.blogspot.com
Postat av: Helena

Min dotter blev också överlycklig när hon såg snön i morse, men nu har det mesta redan smält bort igen. Jag tycker att ska det snöa så kan snön gott få stanna kvar ett tag, annars kan det lika gärna vara. Tyvärr kan man ju inte bestämma över vädret...

2009-01-23 @ 15:03:09
URL: http://aragornsfru.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback