God förmiddag 2009

Det nya året är här!




Jag dansade in det nya året med Emilia, som orkade vara vaken till 00.30 innan hon somnade i soffan.
Leonie sov redan vid 21-tiden och har inte märkt så mycket av vår fest. Emilia väntade tålmodigt på att raketerna skulle smällas av och hade klätt sig för att gå ut på vår altan och titta. När första raketen fyrades av blev hon livrädd och hon och jag gick in istället och tittade genom fönstret. Vi skålade i champagne/fanta.

Vi sov länge idag och nu softar vi här hemma. Vädret i Gbg är fantastisk så jag tror det blir en promenad idag. Vi har även korv med bröd som vi skulle haft som nattamat igår, men som vi aldrig åt, den kan vi grilla ute idag.


Hoppas ni alla hade en trevlig nyår och att ni mår bra idag ♥
Gott nytt 2009


Ps. Ikväll ska jag lägga lite tid och komma på besök hos Er alla som lämnat kommentar hos mig.
 

Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Helen

God morgon. Barnen har visst blivit nattugglor. Låter mysigt med en promenad i solskenet och grilla korv, blir lite avis och hade gärna varit där. Kram

2009-01-01 @ 11:58:22
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Sessan

Nämen god förmiddag frun ;) Nu har jag väntat på livstecken fniss



Vist är det skönt att softa!! Jag softar fett lol

Men även här är vädret underbart så man får väl softa ute lite idag också!!



Hoppas ni kommer till Lillestrøm snart, så vi kan fika tillsammans!!

& ja, fyrverkerierna är grymma här.... & dom bara inga preg av finanskris igår heller host



KRAMISAR & njut dagen

2009-01-01 @ 12:48:53
URL: http://www.sessanochprinsessan.com
Postat av: mormor

Det ser jätte mysigt ut med en kvällvdans. Du kan konsten att mysa till det för barnen En jätte stor kram från Mamma

2009-01-01 @ 13:26:06
Postat av: Annika

UNDERBARA bilder!!!



ilken härlig kväll Ni fick!! Även i den här lite större Staaden är det idag ett strålande väder! En underbar start på 2009!



Önskar Dig en goooood Fortsättning!!

2009-01-01 @ 13:47:04
URL: http://duracellmamman.se
Postat av: Bella

Gott Nytt År!!!

Visst ja=) Brukar va här inne o titta runt då o då=P Gillar din blogg o tycker att ni verkar ha de så mysigt i er familj=)

Kramar

2009-01-01 @ 14:53:18
URL: http://jagomittliv.blogg.se/
Postat av: evans

Här har vi också en riktig softardag. Vänner-maraton på TV:n :) God fortsättning!

2009-01-01 @ 16:22:15
URL: http://evans.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback