Friends

Lovade ju att beta av en efter en av alla de inläggsförslagen jag hade i huvudet. Resan är avklarad och nu kommer det jag ville säga om Föreningen FRIENDS. Jag skrev klagomål men det vill jag nog förfina. Jag var inte ute efter att klaga, bara uppmärksamma dem lite. Möjligen är det så att jag nu har varit lite gnällig mot dem men då får jag väl ta det.

För några veckor sedan uppmärksammade jag deras logga på en blogg. Det var en bloggare med många besökare som även hade dennes bloggnamn i loggan att hon stödde deras verksamhet. Eftersom det är en fatastisk organisation som gör ett strålande jobb, valde jag att omedelbart anmäla mig för att skänka pengar varje månad. I deras ruta för "övrig" bad jag att också få en sån banner där det stod att jag stödde deras verksamhet. Detta för att sprida deras budskap vidare. Dagarna gick och ingen banner dök upp. Jag valde då att maila till dem igen och ifrågasätta detta. Under dessa dagar hade jag hunnit se att mängder av "storbloggare" hade deras logga med namn i sina bloggar. 

Det är ju väldigt vanligt ( och förståligt) att det är de absolut största bloggarna som får ta del av galor, priser och liknande. Men, att FRIENDS som värnar om att ALLA är lika värda, ALLA betyder lika mycket och ALLA ska vara en del av samhället, skulle välja att göra skillnad på en liten bloggare och en stor bloggare gillade jag inte! Jag skrev till dem om detta och förklarade att även om jag är en liten bloggar så kan jag göra nytta. 

Fick svar av dem igår, som var ganska kort, där de bad om min bloggadress för att göra en banner åt mig! Jag skrev tillbaka och beklagade om jag hade låtit gnällig, men tackade för att jag, lilla bloggaren, också skulle få en. 

Idag fick jag så min egen banner





 
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Junitjej

Så skönt att du till slut fick en banner! Synd att det tog sådan lång tid.

2009-01-29 @ 19:11:58
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Sessan ☆

WOW jag bøjer mig i støvet for deg som dom säger här i Norge!!

Jag är hjärtans enig, stöttar man en god sak som denna så skall det inte var störst som får först!!



Vad är det för hållning liksom?

Men gott att du fick den iaf fniss



& du, jag skall hälsa från Duracellmamma att du kan spara dina knän, du tar bara kontakt med henne så fixar hon en snygg blogg åt fru Wojtan vet du ;D



Sötnos, jag gläder mig till att se dig i Oslo!!

Jag tror vi hade haft det FAB ;D Kanske vi skulle lurat med fru Duracell???



Jag njuter ett glas rött & räknar med att du är hos grann frun & tar ett glas vitt fniss Är det inte torsdag & något viktigt på tv?



PUSS





2009-01-29 @ 20:18:59
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Duracellmamman

Så fin!! Men helt seriöst, deras inställning är riktigt dålig kan jag ju tycka... jag hade blivit skogstokigt arg!! ;-)



Ska jag ordna en ny design åt dig Gumman?!? Läs om webbhotellet jag använder på www.surftwon.se



Kramis!!

2009-01-29 @ 20:37:36
URL: http://duracellmamman.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback