Förbaskade dator!

Min dator på jobbet är helt kass. Varannan gång jag gör något så hänger den sig och så måste jag sitta och vänta på att den ska tänka klart, klicka bort felmeddelande och dessutom skicka felrapport. Det är så tröttsamt och inte vet jag vad det beror på. Har virussökt den men det hjälper inte. Måste jag köpa ny dator nu tro?

Jag har redan beställt nya tekiska prylar idag :) Några av killarna behövde ny mobil och då passade jag också på att köpa en ny som kommer i morgon. Ska jag vara helt ärlig så behövdes den väl egentligen inte men jag fick det att låta så inför min man. Är mest sugen på en mobil som man kan ta bra bilder med och det kan man inte med den jag har.
Alla bilder jag tar till blogger tar jag med min Nikon D40 och den är lite klumpig att dra runt på. Vill ju gärna att ni ska få se massor av bilder så jag har denna kamera konstant i handväskan. I morgon slipper jag det om jag har tur.

Denna kommer i morgon och det ser jag fram emot. Älskar att få ny mobil!

Nokia N95 8GB
Nokia N95 som ska få fota mängder av bilder till min blogg!


Nu är det snart dags att gå hem, har 1 timme kvar innan jag lämnar jobbet. Ska åka förbi Plantagen och köpa lite blommor med mig hem för det gapar tomt i mina fönster.





Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Cissi

Roligt med ny mobil! Jag bloggar från mobilen till min bildblogg http://enannansidaavmig.blogspot.com och ser fram emot att byta mobil nu i februari då jag ska skaffa sonyericsson (eller om det blir LG´s) med 8,1 megapixels kamera! Smidigt och enkelt att ta kort och skicka upp direkt på bloggen. Fast jag skulle vilja ha en "vanlig" kamera också.

2009-01-07 @ 16:17:24
URL: http://www.ceciliah.se
Postat av: Helen

Snygg, blir lite avundsjuk. jag tröttnar så fort på mina mobiler. Kram

2009-01-07 @ 19:01:27
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: mormor

Hejsan Åsa. Vad kul för dig att få en ny mobil.Du som tycker om att fota mycket. Om du ska sälja din gamla så är jag en kund.Har skrivit till Nils idag. Ha en skön kväll. Kramis Mamma.

2009-01-07 @ 19:10:27
Postat av: Malin

OH, jag har varit sugen på den superlänge, du kan väl ge oss en rapport om hur den funkar :P



Tack för att du orkade läsa dig igenom texten. Nu vet du lite mer om mig :P

2009-01-07 @ 19:46:04
URL: http://moolin.se
Postat av: Agnieszka

Den har jag med, men inte den med 8gb. Tycker den tar riktigt bra bilder!

kramar

2009-01-07 @ 22:10:22
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback