Nu blir det bråda dagar!

Det tog en stund innan poletten hade ramlat ner och jag insåg att jag får resa iväg om bara 5 dagar! Satt och nästan skakade av glädje här på jobbet och det var väldigt svårt att koncentrera sig på debet, kredit, pumpar och bokningar.
Nu måste jag jobba järnet dessa dagar för att allt ska flyta medan jag ligger i en solstol och dricker singha!

Hann med en trevlig lunch med Diana idag och vi sprang även inom några skobutiker för att hitta sandaler till Emilia. Största problemet med att resa så här års är ju att det inte finns mycket till sommarkläder i butikerna nu, så några sandaler fann jag inte. Vi får nog inhandla ett par traditionella Foppaskor åt henne när vi är på plats! Så snart jag kommer hem ska jag gå igenom deras kläder och se vad som ev behöver inhandlas. Än så länge är jag på jobbet men nu börjar jag längta hem. Ska nog fira med ett gott glas vin ikväll.

Mammablogg Galan är också under arbete och troligtvis kommer vi redan ikväll att offentliggöra datumet för den underbara tillställningen som vi håller på att rodda ihop. Ser verkligen fram emot den dagen och jag hoppas att ni är många som har möjlighet att komma så att vi får ses i världen utanför bloggen!

Kram så länge till Er alla
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Rebecca

På de flesta postordersidor har de fått in sommarkollektionerna och där har kommit en del sandaler. Kolla på ellos, HM eller Brandos kanske har. Brukar kunna få dom med express på ca 2 dgr.

Åh vad jag med längtar till värmen, bruna ben, snygga fötter i ännu snyggare öppna skor och underbara drinkar med paraply i.



Kram Rebecca

2009-02-19 @ 18:19:53
URL: http://cheeky.webblogg.se/cheeky
Postat av: Rachel

Åh va härligt!!

Skönt att komma iväg =) Trevlig resa på er!

2009-02-19 @ 20:11:50
URL: http://iamrachel.blogg.se/
Postat av: Lizette

Oh så mysigt, hoppas ni får en riktigt skön och avkopplande semester

2009-02-19 @ 23:11:08

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback