Lunchpaus!

Här på Energiråd bokas det monteringar för fullt just nu och det gör mig GLAD! Efter en liten säljtorka under dec och januari handlas det för fullt igen och det var vi i stort behov av. Antar att den härliga räntan hjälper oss lite just nu. Våra räntekostnader hemma har sjunkit med 5 siffrigt belopp vilket gör att jag känner mig megarik just nu, men istället är det nog så att jag var megafattig en tid när räntan var som värst!

Har just tagit mig en lunch och bloggpaus. Lunchen idag är nog inte det nyttigaste eller det mest innehållsrika jag har fått i mig. Orkar inte ge mig iväg och handla något så jag tog en rejäl skiva grevèost som jag skurit i småbitar och till det dricker jag en latte! Älskar ost men det känns som om lunchen inte år så kul.

Arbetet med Mammablogg Galan har tagit full fart och jag ser verkligen fram emot att få till detta. Har ni missat att lämna intresseanmälan så gör det nu. Klart att just DU ska vara med. Besök Duracellmamman HÄR så kommer du till all info!


Såg nu att Grey`s Anatomy är tillbaka ikväll. Det var väl verkligen på tiden!






Det är alltid så långa uppehåll på en del program så jag hinner ju glömma vart vi var och hur det slutade?
Tipsa mig gärna!

Detta med att glömma saker, har väl lite med min ålder att göra. Har ju redan fått höra att jag är lite tant eftersom jag övervintrar mina Pelargoner :) men vänta ni ska ni få se.
De knoppar sig för fullt nere i källaren och när jag tar upp dessa under våren/försommar kommer ni att vara gröna av avundsjuka, det lovar jag! Babyrosa, täta och fina Mårbacka pelargoner!

Min paus får nog anses som slut nu och jag ska åter ringa runt till ett gäng kunder.

Kram så länge


















Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: emma härnqvist/perfektion

de ska vi kolla på :)

2009-02-18 @ 19:15:10
URL: http://perfektion.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback