Lilla napptjuven!


Nu tar jag din napp lillasyrran!


Hallå där, ge den tillbaka. Jag är nappberoende!



Bilderna ovan är lite gamla men de är så söta så jag slängde in dem i brist på annat! Roligare att se på än att se mig på jobbet! Har just tagit en liten mat- och bloggpaus nu, men gud så bra det går idag!
TO DO listan minskar i rasande fart och det gör mig oerhört lycklig. Har fått gjort min skattedeklaration och skrivit med en snyfthistoria om hur sjuka vi var förra veckan så vi slipper böter. Har även betalat den skatt vi var skyldiga och det var så mycket pengar så nu kan jag åka runt på de svenska vägarna, lämna på dagis och gå till doktorn med GOTT samvete!

Nu är det dags att fortsätta.
Ser fram emot Lipstick Jungel ikväll, kanske man ska njuta av ett gott glas vin till?
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Elin

Vilka härliga bilder!



Självklart tycker jag att du ska unna dig ett glas vin till "Lipstick". Tror absolut att jag också ska göra det. :)



Ha en fin måndag!

2009-02-16 @ 14:30:22
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Mia

Måndagar är den dagen man VERKLIGEN behöver få njuta av allt gott, för att orka med veckan.

2009-02-16 @ 19:57:14
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback