Kan inte åtminstone EN sak gå min väg idag?

Jag som började dagen så positiv är nu argare än Tjuren Ferdinad när han blev stucken av ett Bi!

Sedan 09.00 i morse har ALLT gått fel. Det största problemet idag är att det företaget som ska hjälpa oss att koppla in en telefonväxel har klantat sig ENORMT. I natt porterades våra mobiltelefoner till ny operatör, men de har satt mitt fastnätsnummer på vänta! Jag sitter på nummret som är inkommande till vårt företag, numret dit alla kunder ringer och det numret fungerar inte. Ringer man på det så möts man av "Numret du ringer är inte aktivt"!

Strålande bra när vi lagt mängder av pengar på reklam just nu och våra kunder kan inte nå oss!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Moolin

Man kan bli irriterad för mindre, det där är ju katastrof?! :O

2009-02-05 @ 13:23:57
URL: http://www.moolin.se
Postat av: Ingrid

Härlig blogg!

2009-02-05 @ 13:36:48
URL: http://minzion.blogg.se/
Postat av: Mamma

Har försökt att nå dig idag, men tyvärr gick det inte. Kan du ringa mig när du får ordning på telefonen. Kramis Mamma.

2009-02-05 @ 13:48:21
Postat av: Jenny

Jag kan verkligen förstå att du är arg, jag hoppas du skäller på det företaget som "hjälper" er... Så dåligt gjort.. Kram Jenny

2009-02-05 @ 13:49:06
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Marcus

Låter som Tele2

2009-02-09 @ 05:35:59

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback