Jag är grymt impad över Magnus Hedman!

God morgon alla

Det var ett MYCKET bra beslut att stänga ner datorn och lägga sig kl 21.00 igår. Jag vaknade innan klockan ringde i morse, och efter en skön dusch var jag på jobbet redan 07.30. Har ätit min underbara frukost och druckit mitt kaffe och nu är jag pigg och glad. Kaffet har fått ännu lite förändringar då jag idag gjorde det på laktosfri mjölk, det är bra för magen. Suketterna funkar bra förutom att det blir något läskigt skum på toppen som jag först måste rensa bort.

Igår på vägen hem från träningen stannade jag och köpte med mig Se & Hör och nu förbannar jag mig själv som köper den tidningen. På framsidan och i stor reportage fanns Magnus Hedman som rosas för att han nu släppt ALLT och gör ALLT för sin exfru Magdalena! Han tar hand om sina barn nu när Magdalena har varit på sjukhus!
WOW!!!!!!!
Hur kan de sjunka så lågt så att de vinklar ett reportage på det viset? Är det inte fullt normalt att han ska ta hand om sina barn? Hade det sett likadant ut om det var tvärtom? Hade man rosat Magdalena om Magnus blev sjuk?
Jag borde ALDRIG MER köpa den tidningen, det är bara så svårt att låta bli!

Fick ett trevligt besked när jag startade min blogg idag. Jag är tydligen "Dagens bloggtips" hos Lattepappan
Det tackar jag för, behöver lite uppmuntran just nu känner jag!
 
Idag blir det ingen träning, måste vila kroppen lite och även umgås med mina tjejer. Det är väldigt skönt att träna efter jobbet men det gör tyvärr att jag kommer hem 20 minuter innan tjejerna ska sövas och det svider lite.
Förhoppningsvis får de snart njuta av mammas närvaro till 100% i två veckor!

Önskar Er alla en underbar dag
Ni glömmer väl inte mitt inlägg från igår där jag uppmuntrar till att skänka en slant!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Moolin

Hemligt vinklad artikel, jag håller med dig om att det borde vara en självklarhet att ens make eller exmake håller ställningarna medans man får en hjärnblödnng.



Hoppas du har det bra idag vännen?



Kram på dig!

2009-02-05 @ 09:40:10
URL: http://www.moolin.se
Postat av: utlandsmamman

Visst är det härligt att känna sig utsövd! Igår somnade jag med sonen på em och fick en otrolig energi för resten av em/kvällen. Idag är den tyvärr som bortblåst igen, men kanske det hjälper lite med en kopp kaffe ;)



Ha en fortsatt bra dag!

2009-02-05 @ 09:58:26
URL: http://utlandsmamman.blogspot.com/
Postat av: sessan ☆

Grattis med dagens blogg tips först av allt!!!!



& du Se & Hör kyss mig i bakdelen, fy vad jag avskyr den sensations journalistiken FY FY & BLÄ

Tänk att skriva något så IDIOTISKT!!

& till info är Se & Hør lika äckligt här i Norge....



Jag kan säga så mycket som att det inte är hud produkter! Dock är det något vackert som även du har skrivit om här i bloggen fniss



Ta en dag off från träning, men kom dig i säng i tid!



STOR KRAM FRÅN MOI





2009-02-05 @ 12:06:16
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Diana

Bra inlägg! Det är ju en fullkomlig sälvklarhet att han tar hand om SINA barn! Blir så arg när folk håller på och skryter om sina män som "hjälper till" hemma. Vaddå hjälpa till liksom? Det är ju en SJÄLVKLARHET! Annars kan man ju lika väl betrakta män som barn om dom ska ha cred för att dom "hälper till hemma"... Bra skrivet Åsa! =)

Kram från en krasslig Diana

2009-02-05 @ 12:15:25
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback