God morgon älskade Fredag!

Äntligen är fredagen här igen! Detta har inte varit min bästa arbetsvecka som ni säkert har förstått och jag ser verkligen fram emot att avsluta den om några timmar. Har lovat tjejerna att hämde dem efter lunch idag och det blir mysigt. Fick lämna dem lite extra tidigt i mrose för det kom en elektriker till oss idag och ska slutföra all El i vår bastu och jag har snart ett möte som jag har förberett mig på.
Leonie har sovit väldigt dåligt i natt. Hon var uppe och gick omkring, kom till oss, gick tillbaka, läste bok och kom sen till oss igen. Är det möjligtvis fullmåne på väg?
Det var all fall två GLADA tjejer som jag körde till dagis i ett regningt ( såklart) Göteborg. Det har snöat en del under natten men nu försvinner det som vanligt. Tänk att det alltid måste regna i denna stad!

Tjejerna glädjer sig att få sova hos farmor i morgon. De pratar om det hela tiden. Meningen är att Raffa och jag ska gå ut och fira hans 40 års dag, men både han och jag börjar fundera i banorna att vara hemma! Vi är ju aldrig hemma själva, har man barnvakt så är det för att man ska göra något speciellt. Dessutom är det ju Melodifestivalen som jag ÄLSKAR!
Vi får se hur det blir.
Måste iväg idag och köpa en present till honom. Denna gång önskar han sig en svart väst att ha på golfbanan och jag ska se om jag kan hitta en ( nu får jag ge honom läsa-min-blogg-förbud!)
Under de 8 år vi har varit tillsammans har han i stort sätt bara fått grejer som har med golfen att göra och jag är egentligt skittrött på dessa grejer, känns som om jag har dålig fantasi. Det är tyvärr så att det är det ända han vill ha, så vad gör man inte för sin kära make!

Nu önskar jag Er alla en strålande dag

Ps. Till slut under eftermiddagen fick jag igång min telefon. För min del var det egetligen skönt att inte få så mycket samtal men jag får ju inte tänka så när jag äger företaget. Får väl hoppas att det ringer dubbelt så mycket idag!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Monica

Godmorgon i från ett SNÖIGT Västerås..så länge det varar..brukar för det mesta regna här också..nu har vi haft en isperiod med halka och elände..så varför inte lite mera snö på det:). Annars nyvaken efter en lycklig dröm:):). Må gott och lycka till med presenten till gubben.

2009-02-06 @ 09:42:25
URL: http://www.helamittliv.blogspot.com
Postat av: Judit

Ja hemma blir ju säkert minst lika bra! Det är underskattat (jag själv (vi) firade vår livstid ihop igår, hemma - och bättre kunde den inte bli)





Hoppas helgen blir bra iallafall!

2009-02-06 @ 10:46:21
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Anonym

Längtar efter regn, här bara vrääker snön ner. Maken o sonen fyller år i helgen. Så det blir paarty. Håller med dig om att fredag ÄR Älskade fredag.

2009-02-06 @ 11:01:47
URL: http://www.purplerain.devote.se
Postat av: sessan ☆

Ja äntligen är helgen här & helgen med stort H för er ;D



Hoppas den blir toppen hjärtat.



KRAAAAAM

2009-02-06 @ 11:14:16
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: utlandsmamman

Tänk, jag hade missat att det är melodifestival. Det är väl första deltävligen va!? Min dotter vill sååå gärna titta!



Hoppas ni får en skön lördag vad ni än bestämmer er för att hitta på :)

2009-02-06 @ 13:24:00
URL: http://utlandsmamman.blogspot.com/
Postat av: Agnieszka

Ohh grattis på födelsedagen får man väl ta och säga (skriva)!

Hoppas ni får en underbar dag, vad ni än väljer att göra!!!

kramar

2009-02-06 @ 13:38:37
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hoppas er helg blir underbart härlig och att han blir glad för presenten... såklart han ska få golfgrejer om det är det han blir glad för.





Kram Åsa

2009-02-06 @ 13:50:05
URL: http://smultron.wordpress.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback