Ett mycket kvinnligt inlägg.....

Idag har jag inte skrivit mycket och det beror på att jag har varit sååååå trött. Vi har dessutom njutit av strålande sol här och suittit ute en hel del.

Största anledningen till att jag är så trött, förutom att jag inte är helt frisk ännu, beror på att jag INTE är gravid. För några dagar sedan var jag lite misstänksam om det kunde vara så men det är jag inte. Istället har den kvinnliga veckan kommit och det med besked!
Sedan jag födde Leonie använder jag inte något preventivmedel längre. Vi har valt till 100% att inte skaffa fler barn och därför vidtagit mer drastiska metoder!
När jag då inte har något preventivmedel får jag otroligt mycket kvinnlig vecka, vilket sänker mig fullständigt. Har insett idag att jag inte kan ha det så här utan måste nog uppsöka hjälp. Vet inte vad man ska göra men detta fungerar inte alls.
Jag höll på att ramla ihop på Hemköp idag, så svag är jag! Antar att detta med att ha varit sjuk innan sätter sina spår också.

Tjejerna är heller inte på topp ännu, de är fortfarande väldigt trötta, hostiga och snoriga. Titt som tätt får Emilia feber igen. Antar att  de får stanna hemma från dagis ytterligare dagar nästa vecka. Att skicka iväg de för tidigt är både grymt och onödigt.

Vi har sett på Melodifestivalen nu och ätit middag, men jag tror det snart är dags för sängen för min del. Känns som om jag vill gå i idè och vakna när sommaren är här igen!

Hoppas ni alla haft en trevlig dag och att ni fått massor av kärlek hemma. Jag har fått 3 stora röda rosor och hjärtchoklad.

Tusen tack min kära man ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: sweetmama

Ok här kommer då en lika kvinnlig fråga.

Inget preventivmedel men drastiska metoder....

Vad, hur???

2009-02-14 @ 22:19:24
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

hmm vad är det för drastiskt ni tagit till med för att inte skaffa mer bern? nyfiken i en strut, jag vet!

kramar

2009-02-14 @ 22:22:06
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Louise m Ebba & Eric

Usch vad jobbigt. Här är halva familjen inkl mig dösnoriga men inget värre än det tack & lov. Jag har också tagit till drastiska metoder för att ej få fler barn, antar att du menar det sättet som börjar på s & slutar på a, ngt mer drastiskt finns ju knappast. Jag har turen att inte ha en så hemsk lingonvecka men den är nästan 2 veckor numera istället för 1, himla irriterande!



Hoppas dina krafter återvänder snart & att våren bli rekordtidig i år, dessa 2 saker hoppas jag med på....!!!

2009-02-15 @ 08:22:04

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback