En riktigt bra start på dagen!


Min frukost för en liten stund sedan. Kanske lite för mycket ost för att vara bra men det är ju sååå gott med färsk god Grevèost. Stor latte till med suketter i! Mätt och belåten och pigg som bara den!


Dagen har börjat underbart här. Jag kom hemifrån tidigt idag och åkte till Ica och handlade massor av goda grejer att ha här på jobbet. Mig passar det bäst att äta frukost på jobbet eftersom det är så stressigt hemma på morgonen. 
Nu i min kamp mot kilona ska jag försöka äta enligt GI metoden. Dags att få bort allt socker i mitt liv.
Största boven gällande detta socker, och förmodligen anledningen till ett par extrakilon, är nog mitt kaffe. Jag har aldrig druckit kaffe tidigare men började i somras och nu dricker jag ca 3 stor muggar varje dag. Eftersom jag är nybörjare kan man knappt kalla det kaffe, det är mer sockermjölk men en touch av kaffe! Insåg att detta måste få ett slut och köpte därför suketter idag, vilket känns väldigt tantigt men men....
Det smakar gott och fungerar så då får det bli så. 

Nu är jag grymt sen med att börja jobba så nu får jag sätta fart!

Ha en underbar dag ♥ 

Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback