Åsa = Super Mario


Efter att denna bild togs gjorde jag det som jag gillar bäst, nämligen sov middag på sängen under ett täcke.
Helt underbart men svårt att komma igång igen när jag väl gick upp. Besökte alla fall massor av bloggar men hade problem hos vissa att lämna kommentar!




Leonie somnade mellan 16-17, vilket inte är det ultimata. Hon var sedan vaken och pigg till 21.30 när hon kröp upp i pappas famn med sin lälling. Det blev inte mycket drucket ur den flaska, hon har den mer som gosedjur.



Jag måste erkänna att jag inte är helt i toppform. Det känns som om väldigt mycket går emot mig just nu. Känner mig som en Super Mario gubbe som sliter som bara den för att ta sig upp mot toppen men varje gång jag närmar mig står det en j....a babian och kastar äpplen på mig så jag ramlar ner igen. Och så börjar det om igen!
Jag är verkligen i behov av semester men även på den fronten kastas det äpplen på mig! Om det finns en gud och denne gud håller på att testa mig så får du gärna lägga av nu!
Mission Completed kan man säga. Kompensera mig nu med en bananskalsvecka!

Nu ska jag fortsätta att titta på Let`s Dance. Tycker att Hasse Aro får åka ut idag. Laila och Morgan var grymma!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Helen

Ha ha vilken kul beskrivning.

Känner igen mig och är nog marios kompis.

2009-02-07 @ 08:35:50
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: sessan ☆

Det är livsfarligt att sova middag i sängen.....



Underbara bilder på söt hjärtat i pappas armkrok ♥



Puss puss

2009-02-07 @ 11:07:06
URL: http://sessanochprinsessan.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback