Vår middag på Caleo


Vilken kanonkväll det blev.

Detta hade jag på mig idag, eftre mycket tvekande vad som passade för möte, butiksarbete och middag!
Klänningen köpte jag i en underbar butik, som jag inte kommer ihåg namnet på, i smögen när vi var på spahelg!
Det var sista dagen butikerna hade öppet så det var halva priset på reapriset, vilket är ett perfekt pris för mig!
Betalada 200 kr för  denna klänning/tunika som är väldigt skön, lite festlig med glitter men ändå enkel.
Till detta snygga strumpor från Triumph och mina nya stövlar från Scorett!
Lite synd bara att klänningen hänger över bältet på denna bild så detser ut som om jag hade värsta magen!!


Kom lite före grabbarna till restaurangen och vad kan då vara bättre än att sitta i lugn och ro med ett glas bubbel och lite oliver och bara njuta av stojet runt om!


Våra trevliga kunder som vi hoppas kunna få ett gott samarbeta med!


Maten var som vanligt väldigt bra. Detta är Raffas middag, Havets läckerheter på en bädd av risotto och aioli!
Jag åt hängmöra biff med polenta, timjansky och ankleversmör.
Underbart!


Nu är klockan allt för mycket och jag borde sova sedan länge!
Har fullt upp även i morgon innan det blir det traditionella fredagsmyset!

Sweat Dreams
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback