Svärmors 60 års fest

Här kommer lite bilder från festen vi var på igår. Lovade ju en bild på min outfit för kvällen men det bär mig emot då bilden inte är så bra :)
Lyckades heller inte så bra med att locka håret, hade väldigt lite tid på mig!

Spana in min fina guldväska! Den är min mormors väska som vi hittade i hennes lägenhet efter hennes död. Mina syskon skrattade och sa att denna väska vill väl du ha Åsa, och det ville jag verkligen! Tycker den är jättefin och blir bra att bryta av med mot allt det svarta.



Emilia och Leonie var också med på festen en stund innan Tess oc Daniel hämtade upp dom. Har även lockat Emilias hår lite och de var så söta bägge två. Emilia har matchat min väska med ett par guldskor som dock inte syns på bilden!




Raffa med födelsedagssvärmor och Leonie vid sin sida. Barnen hade fina bordsplaceringskort med bild på så dom enkelt själva kunde hitta sina platser. Smart idè som barnen gillade massor.




Alexander var grymt snygg!

Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback