Stjäl lite ideèr från Syster Ruffas blogg.....

Denna underbara bild med en vitmålad kista hittade jag på www.systerruffa.blogspot.com.

Inser att jag har en sådan kista ståendes i källaren utan att använda den, vilket känns väldigt dumt nu när jag ser hur fin man kan göra den! I vårt nybygge ingår ett kontor som är under all kritik just nu och där skulle jag kunna ha denna och göra det mycket finare. Precis som systerRuffa så har jag enormt mycket magasin och de skulle ju kunna ligga i denna.
Jag verkligen älskar veckotidningar och vet inte hur mycket pengar jag lägger på dessa varje månad!
Prenumererar på Mama, Cafè, Café interiör, Hus och hem bla....

Får åka till färghandeln i morgon och köpa lite färg!



Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback