Shit vad det är kallt på Allum idag

Sitter som sagt i vår butik på Allum idag och det är skitkallt.
På förmiddagen hade jag fullt upp i butiken och då kände jag inte av kylan men nu....
Det brukar bli lite dött här efter lunch så jag har suttit still en stund ( har läst mängder med bloggar, men borde ha bokat monteringar!)

Blir väldigt sugen på en varm skön stickad tröja och ett par raggsockar!
Ska på liten shoppingrunda när butiken stängt, får se om jag hittar något fint! 


Denna kofta hade jag gärna haft i min ägo just nu!
Ser så mysig och varmt ut. Från Odd Molly.


Long cardigan,mohair chalk

Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback