Leonie lär sig äta mat!

Satt och bläddrade bland mina bilder på min jobbdator och hittade denna sköna bild!



Leonie är nog ca 6 månader här och håller på att lär sig äta och det går ju sådär.......
Hon var verkligen hopplös ( och är fortfarande) när det gäller att äta. Satt aldrig still, vände och vred på huvudet hela tiden!

Nu ser det lite mer aptitligt ut när man äter med henne men hon sitter fortfarande aldrig still, förutom på dagis, där de säger att de inte har några problem med henne!
Konstigt att barn är såååå himla duktiga så snart föräldrarna inte är i närheten :)
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback