Vår annons i "Vi i Villa"

Idag kom nya numret av "Vi i Villa" ut och där har vi en helsidesannons. Känns så spännande att vårt "lilla företag" har en helsides annons i en så stor tidning :)
Vi är ju inte längre ett litet företag men det är trots allt bara tre år sedan jag startade företaget och då som ensam ägare.

Det har ringt som bara den idag så det var väl värt pengarna!



Detta är vår logga! Raffa och jag satt på vår favoritkrog "Farellis" för snart 4 år sedan, en barnledig kväll, och åt och drack gott samt spånade fram denna logga!
Vi ritade på servetter och vi var eniga ganska snabbt om hur den skulle se ut.
Lämnade sedan servetten med vår logga till min kompis Jessica som tog fram typsnitt och rätt grön färg.

Jag är supernöjd!
Vad tycker ni?


Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Diana

TACK!! :D Har precis uppdaterat bloggen,välkommen in! =O)

2008-10-22 @ 22:03:33
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback