Trött lördag

Förutom att jag har varit så duktig med min tvättmaskin så har dagen inta varit så bra här hemma.
Jag har varit oerhört trött och då är inte mitt lilla tålamod på topp!
Har inte orkat hitta på något skoj med barnen utan de har fått lekt själva med varandra. De verkar ha haft skoj men man får ju lite dåligt samvete. Funderar på att kompensera det i morgon genom att gå på bio med Emilia. Leonie är för liten och kan inte sitta still så hon får vara med Raffa. Mamma mu går på Bio nu och den ser tom jag fram emot att titta på!
Det är ju en underbar saga med jättefina bilder!
Vet att Raffa måste jobba lite i morgon men jag hoppas få till en bio med Emilia

Mamma Mu

    

     

Dagspöket går igen



Mamma Mu och Kråkan




 

Nu sover Leonie och jag ska mysa med Emilia

     


Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback