Stackars lilla Leonie


Idag när jag lämnade tjejerna bad jag personalen att inte låta Leonie sova middag. Vill att hon slutar med det nu och det funkar för oss på helgerna. När jag sedan hämtade henne sa det att hon hade varit supertrött så de lät henne sova och väckte henne efter 30 min. Leonie såg fortfarande trött ut och var helt sänkt när kvällen närmade sig. När vi satt oss för att äta trodde jag att hon skulle somna sittandes, valde då att ha henne i knät och mata henne. Efter några tuggor kräktes honom och jag kände på hennes panna, hon var jättevarm! Tog tempen på henne och min lilla älskling hade 38,4 i feber. Jag som trodde att hon bara var trött eftersom hon sovit mindre. Nu sover lilla tjejen och vi får vara hemma i morgon.




Denna bild tog jag på tjejerna när vi kom hem. De älskar Leonies nya skrivbord, men använder det mest för att sitta under bordet! Idag hade de sångstund där inne. Leonie var ju som sagt sjuk och inte alls i form för att fotas!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback