Ny dator..

Nu har jag köpt mig en fin liten bärbar dator till mig själv, så att jag slipper en gnällig man som stressar mig när jag bloggar :)
Får väl ägna eftermiddagen åt att få igång den! Inte lätt att få internet, mail och annat att fungera som man vill.
Gladast blir jag om jag kan lösa det så att alla mina mail kommer både till "jobbdatorn" och till denna som ska vara hemma.
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: JOSEFIN

Kika in tävlingen i min blogg och var gärna med och tävlar, du kan vinna 2 st ansiktsmasker och en hemlig överraskning :)

2008-10-22 @ 15:23:21
URL: http://josselee.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej vännen! Ville bara kika in & berätta att jag har en ny blogg (testar mig fram lite). Hoppas du vill fortsätta besöka mig fastän jag är lite velig om vart jag ska hålla till :-). Kram kram

2008-10-22 @ 20:05:51
URL: http://mammahelena.blogspot.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback