Nu ska jag och Madonna använda samma kräm!


Hittade en ny hemsida idag och de sålde en "mirakelkräm" som jag tänkte prova!
Börjar ju komma upp i den åldern att en del saker på mig börjar bli lite rykiga så jag måste väl börja tänka mig för :)

Behöver främst hjälp med mina nagelband som ser för j....liga ut!
Biter inte på naglarna men pillar sönder mina negelband.
Nu har naglarna fått växt en del ( och jag har tom nagellack!) och då har jag svårt att pilla.

Sidan heter www.accessora.se



Pernilla, du som läser min blogg, vad jag förstått:) är det inte denna kräm du hade med dig i Kap Verde?
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback