Nu rann bägaren över!

En 17:de person på Telenor sa nu att det är självklart att det inte fungerar, du saknar ju en cd skiva som du måste ha för att avsluta installtionen....

Om ni läser i morgon att någon har sprängt hela Telenor så tar jag på mig det dådet!


I  morgon avslutas vartenda abonnemang vi har!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Helena

Vad irriterande att det aldrig ska börja fungera för dig... förstår verkligen att du är arg! Skulle dom skicka CD-skivan du behöver då? Hoppas du snart får igång din nya dator :-). Kram kram

2008-10-23 @ 19:54:19
URL: http://mammahelena.blogspot.com
Postat av: Marcus

Skit i norrbaggarna! Skaffa TRE istället. Funkar skitbra.

2008-10-23 @ 20:46:34
Postat av: Sandra

Har också telenor, bla som abonemang, kan reta gallfeber på en ibland..

2008-10-23 @ 23:04:15
URL: http://sandralillaparis.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback