Nu bloggar jag på min nya dator :)

Ja, jag är inte kompis med Telenor ännu men jag har lyckast få igång allt nu och det med Raffas trådlösa dosa. Min idiotdosa ska jag lämna tillbaka i morgon och klaga för fullt!
Vet ju att det inte hjälper att vara arg och grinig, av egen erfarenhet, så jag ska väl åter igen sätta på smörar leendet och tala om för dom hur oootroligt jobbigt detta har varit för mig!
Jag tänker inte ge mig förren de har kompenserat mig ordentligt. Fakta är att jag startade detta abonnemang för 1,5 år sedan och det har aldrig funkat, därför har jag rätt att klaga.

Nu ska jag sluta att vara gnällig.
Min nya dator är jättefin och glansig. Den har även siffror på högersidan så som en stationär dator alltid har vilket jag är supernöjd med. Mycket enklare att jobba när siffrorna sitter där de ska vara.
Barnen har åter igen somnat tillsammans i Emilias säng ( eller Raffas säng som Marcus skrev!)
I morgon lämnar jag dom på dagis igen. Ingen av dem har haft feber idag så det ska väl funka. Egentligen känns det dumt att lämna dem för denna fredag men det är ju dags för löner och jag är ju redan sen.
Dessutom ska vi ha "fredagsmys" på jobbet i morgon och det vill jag inte missa. Har beställt en smörgåstårta till killarna och ska köpa med lite öl.
Tyvärr glömde jag bort Raffa och Björn, så dem har jag fullbokat i morgon :)
Vi får spara lite till dem så får de komma så snart de kan! 
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback