Ja tack, den frisyren tar jag!


Nästa vecka ska jag klippa mig och nu är jag väldigt trött på mig själv så jag tänkte göra en större förändring. Har funderat hej vilt på vad jag ska göra och ikväll googlade jag på "Frisyrer" och kom in på denna sida www.frilla.se
Här kunde man klicka sig fram till kvinna och se olika förslag på vilken frisyr man kan ha.
Skitbra tänkte jag, nu kan jag få lite ideèr.
Men vad faan är det för bilder de visar?

Kan jag komma till Ulrika nästa vecka och föreslå någon av dessa i mitt hår?

- Hej Ulrika, jag tar ett rött hår som står rak ut.
Nej förresten, jag tar ett ljust hår som är kort och långt om vartannat.

                                  
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback