It`s back!

Hittade äntligen min vigselring!
Kan lova att jag har varit GRYMT nervös över att inte hitta den. Nu vet jag också med säkerhet att det absolut inte kan ha varit mitt fel att den var borta. Hittade den nämligen i min lilla smyckesväska och sååå ordentlig är jag verligen INTE :)

Måste varit Emilia som städat åt mig!



Nu ska jag fortsätta jobba några timmar. Nu är det verkligen fullt upp på jobbet så jag hinner långt ifrån bli klar på mina arbetstimmar. Får som regel sitta ett par timmar på kvällen och boka monteringar!

Bloggar nog lite senare igen om jag inte somnar över datorn!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Helen

Har kanske lite att lära dig av Emilia.... ha ha

2008-10-07 @ 01:02:14
Postat av: Maria

Guuuuud vilken vacker ring. Erkänner att jag är liiiite avis ;-) Kram från Maria

2008-10-07 @ 18:43:05
URL: http://mariashuvud.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback