God morgon

Jag känner min dotter ganska väl....
20 minuter efter att jag skrev mitt god natt inlägg kunde jag ta denna bild!



Hon var så mysig när jag fick bära över henne ( jag ger upp VÄLDIGT lätt när det gäller henne!)
Låg och pratade om sin pappa  som inte var hemma, som flög plygplan med sajmor!
Efter att hon druckit sin välling somnade hon ganska fort och låg sen och sparkade på mig.
När jag vaknade några timmar senare insåg jag att dessa sparkande fötter hade växt, det var nu Emilia som hade trängt sig in mellan mig och Leonie.
Ja ja, det kommer väl en dag när de sover i sina sängar och tyvärr en dag när de inte ens sover där, så man får väl passa på att njuta!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback