Emilia som fotograf!

Emilia har börjat tycka det är roligt att fotografera och detta är hennes första kort!
Det blev ganska bra även om min tavla är det som syns mest.

Tavlan har jag gjort själv. Köpte tyg på Åhlens och spännde upp på en ram. Enkelt, billigt och snyggt.
Total kostnad 200 kr. Roligt när det är så enkelt för då kan man ju byta ofta, när man tröttnar.
Till jul blir det nog med jultyg istället.

Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Helena

Sofia älskar åxå att fotografera... & hon är verkligen duktig på det... så i julklapp kommer hon att få sin första alldeles egna kamera av oss. Den är rosa så klart :-)

2008-10-25 @ 23:44:10
URL: http://mammahelena.blogspot.com
Postat av: Helen

Så himla fin tavlan blev. Det måste jag nog kopiera.. Kul med nya ideer.

2008-10-26 @ 07:15:00

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback