Vår eftermiddag

Idag fick jag hem bägge barnen, vilket känns skönt för jag tror Emilia behövde lite mammatid.
Vi har ätit pannkakor och lekt kurragömma. Det är inte så svårt att hitta tjejerna för de ropar alltid var de är :)

Nu är det kvällsbad som gäller.



Lyckades fota dom utan att de ställde sig upp, vilket gör att jag vågar mig på att lägga ut bilden på nätet!


Tyvärr lyser en nästan fulländad fullmåne utanför vårt fönster. Dagen innan fullmåne sover Leonie RIKTIGT dåligt så jag vet vad jag har att vänta mig i natt. Kanske ska somna med öronproppar och lämna allt till Raffa?
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Vicki

Inne och kikar lite!! Ni verkar ha hatt en mysdag!



Hur kommer det sig att hon sover dåligt när det är fullmåne?



Vicki

2008-11-11 @ 19:32:22
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback