Vackra klänningar från Asos.com



Visserligen har jag shoppat upp min kvot för detta år men jag kan ju alltid tipsa Er andra om fina klänningar :)
Dessa finns på www.asos.com och de har väldigt bra priser. Klicka in och köp dig en egen julklapp!
    
ASOS Double Hem Pocket Dress
 Denna kostar 367 SEK 
   
ASOS Self Stripe Chiffon Dress in the style of Nicky Hilton
Denna kostar 459 SEK   
  
ASOS Lace Bandeau Pencil Dress in the style of Victoria Beckham
Ljuvlig spets till 498 SEK


Visst blir man sugen på en vacker klänning till jul eller nyår? ♥
                                                                                  


  
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: diana

så snyggt!!! Vill du bli bästa personliga blogg i Dianas blogg och förutom fler läsare vinna ett lyxigt hudvårdskit? Delta då i denna tävling! =) Det gick ju bra för din blogg sist i tävlingen! Du hade supermånga röster/nomineringar! =)Kram!

2008-11-25 @ 15:06:56
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback