Tackkort från vårt bröllop

Nu har alla kopior kommit från vårt bröllop, som jag ska använda för att göra tackkort. Hur ska detta gå? Jag har ju nästan ingen tid och direkt "pysslig" är jag inte heller :)
Har allafall klippt och klistrat 1 kort idag så nu återstår bara de resterande 40 korten.....
Måste ju skriva något på dem också. Önskar jag skrev lika fint som min kompis Anne, då hade det varit lite roligare.
Får nog även ta tag i detta att skicka in en bild till GP också.
 

Hela Gbg måste ju få se att stans snyggaste man är gift :)



Puss min älskling ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Debela

Hej!!



Jag gillar verkligen din blogg..



Får man veta vad för företag ni driver?? Kul att ni är nygifa då jag vill jobba som bröllopskoordinator senare i livet. =)



Ha det så bra

kram



p.s söta barn d.s

2008-11-05 @ 08:49:35
URL: http://debela.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback