Tack å hej jobbet!

Jag har jobbat mycket effektivt idag och kan nu med gott samvete ta helg!

Nu ska jag mysa med barnen, umgås med grannarna, tända ljus och dricka lite vin. Dessutom ska jag se på min man som om det vore den mannen som jag föll för, för 8 år sedan. Jag ska "låtsas" att vi är för 8 år sedan!
Jag ska skita i den Raffa som jag pratar värmepumpar, räntekriser, blöjor, nattvak och renovering med! Honom ska jag lägga i en box och ta fram på måndag. 
I helgen ska jag istället umgås med den Rafael som slet som en gris för att få mig ( gud vad sur han kommer bli när han läser detta!). 
Jag ska inte prata om något ovan, utan bara prata om roliga saker.  Jag ska krama honom och ge honom passionerade kyssar. Jag ska bli lika galet kär som jag en gång var ♥

Hoppas ni alla får en underbar kväll!
Njut av livet!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: fia

vilken härlig innställning , det skönt att få tänka så om sin käre man ibland.

önskar dig en trevlig helg.

2008-11-07 @ 15:40:16
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: evans

Det låter som du har riktigt mysiga planer för helgen! Ha det så bra!

2008-11-07 @ 18:57:46
URL: http://evans.blogg.se/
Postat av: Dianad

Härligt inlägg! =) Tack för din söta kommentar, har precis lagt ut två nya inlägg, titta gärna! =)

2008-11-07 @ 19:23:07
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Helena

Va mysigt det låter :-)... Hoppas ni får en riktigt härlig kväll!



Själv ska jag sitta alldeles ensam ikväll & somna alldeles ensam, R jobbar till kl 03 i natt så han är hemma runt 04-tiden!



I morgon blir det desto trevligare... Då ska vi ha barnledigt & gå på fest. Sofia ska sova över hos sin ena moster lördag - söndag.

Företaget som R jobbar för har 75-årsjubileum så det blir fest med god mat, underhållning & ca 270 gäster!

Kram kram

2008-11-07 @ 20:06:25
URL: http://mysunshine.bloggagratis.se

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback