Städning som gav guld och diamanter :)

Så snart bakningen var avklarad satte jag igång att skura mitt badrum, något som stått på min TO DO lista länge!
Jag skruvade isär var enda avloppsdel och renasde på alla skit ( blä).

 Mitt i en krök LÅG MIN VIGSELRING!

Den har tagit rejäl stryk och är inte så fin just nu. Får lämna in den och se vad de kan göra.
Nu är det alla fall kliniskt rent i mitt badrum. Jag har även lärt mig en läxa gällande min ring. Har haft sån ångest över den då det är andra gången den försvinner. Nu har jag gjort i ordning alla mina smycken och lagt dem i en fin låda.   
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback