Positivt och negativt om mig!

Min syster skriver om folks tankar om en i sin blogg. Hon undrar hur andra människor ser på en. För att få svar har hon själv listat 3 positiva saker och 3 negativa saker om sig själv. Jag har i en kommentar skrivit vad jag anser positivt och negativt om henne. Nu är det min tur att lista 3 saker vardera om mig själv. Ni som vill och känner mig får gärna komma med egna listor om mig! Go for it, jag tål det mesta!

POSITIVT:

1. Slår ofta knut på mig själv för att få andra att må bra.
2. Generös
3. Kan ALLT själv!

NEGATIVT:

1. Tror att jag kan ALLT bäst själv!
2. Vill gärna bestämma och ha allt på mitt sätt
3. Tjurskallig, när jag inte får som jag vill.

Någon som vågar sig på att kommentera!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Sessan ♡

Nämen gud!!! Är vi tvillingar eller??? Jag lovar dig att om jag skriver det på min blogg kommer många bara nick & säga ABSOLUT...



Vet du jag fick tag i en klinik i Oslo som säljer Dermanord produkterna & åkte dit & shoppade loss rejält ;) Men herre min, produkterna är ju super billiga!! I alla fall för mig som är van vid att mina Dermalogica krämer kostar runt 600 stk.



Gläd dig till paketet kommer!!



Är det ok att jag länkar dig i min blogg??



Kram Sessan

2008-11-26 @ 20:43:56
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Jenny

Skrattade gott... Jag är nog lite likadan..

2008-11-26 @ 20:53:12
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Sessan ♡

Nämen gud så kul!! Vilka snyggos vi kommer bli med våra DN produkter fniss



Låter helt FAB med ett glas vitt & Greys ♡



Vilka produkter fick du föresten?? Nyfiken



KRAM

2008-11-26 @ 20:56:06
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: amsibamsi

håller med, känns som mig upp i dagen!

2008-11-26 @ 21:09:22
URL: http://amsibamsi.blogg.se/
Postat av: Sessan ♡

hoppas det vita smakade ;) Jag skall nog shoppa lite rött till i morgon namsi



Vad kul att du bott i Oslo!!

Jag har bott här sedan nov 91 så det börjar bli några år harkel

& hey nästa gång som du skall besöka vänner & spec din väninna i Lillestrøm så tar du kontakt, jag bor nämligen i samma kommun big smile



Nu har jag duschat & peelat kroppen, kurat håret & haft en riktig runda i ansiktet & jag känner mig så fräsch!!



Njut kvällen

Kram

2008-11-26 @ 22:36:23
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Helen

Här kommmer lite av dina positiva och negativa sidor från syrran.



Positivt

1. Snäll och ställer gärna upp på andra

2. Är en bra mamma och fru ( tror jag )

3. Lagar jävligt god mat



Negativt

1. Har STORT kontrollbehov ( mest neg för dig själv förmodligen )

2. Tar kanske på dig lite för mycket ibland.

3. Lever inte alltid som du lär ( ha ha vem gör det )

2008-11-27 @ 17:59:30

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback