Oj, så glad jag blev idag!

För ett par veckor sedan vann jag en tävling hos Prinsessans Dagbok och idag har jag hämtat min vinst.
Anledningen till att jag anmälde mig i tävlingen var för att vinsten var produkter från Dermanord.
Deras produkter använde jag första gången när jag var med mina väninnor på SPA i Smögen i höstas. Köpte även med mig deras ansiktstvål hem. och den är underbar. Det jag gillar bäst är att de luktar så lyxigt, de luktar SPA.
Blev självklart superglad när det visade sig att jag vann tävlingen och ännu gladare idag när produkterna kom.
Trodde faktiskt att det skulle vara små prover av deras grejer men det var vanlig storlek.
En var en ansiktsmask för trött hy och för att minska rynkor och åldrande.
När jag ser mig i spegeln nu inser jag att den burken visste var den skulle!



Dermanord har sitt säte inte långt från mig, i Frillesås. Du hittar deras produkter HÄR

Ännu en gång, TUSEN TACK JOSEFIN för att du lät mig vinna!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Sessan ♡

Ha ha där var dom ju jag blind & belv så upptagen av att du nästan skrev om mig i inlägg ovan....



Njut produkterna!!



Kramiz

2008-11-26 @ 20:59:31
URL: http://sessanochprinsessan.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback