Nybadad och avslappnad Åsa bloggar!

Fick lite kommentarer om att jag valde att lägga min egentid på städning :) Med all rätt!
Som "Kryddburken" skrev : Hur många män skulle göra det?

Tyvärr är jag YTTERST sällan ensam hemma, hände senast i slutet av maj. ( Har tjatat på min man men det verkar inte gå in). Att städa hemma med två små barn är som att sopa sand på stranden, det tar aldrig slut! Valde därför att lägga tid på att få det rent och det behövdes verkligen.

DÄREMOT lät det väldigt trevligt med ett bad, så det gjorde jag nu när tjejerna somnat. Hade ljuvlig mandelolja i badet och läste senaste Amelia. Där var det en lång interjuv med Magdalena Graf och jag måste säga att hon är grymt cool! Jag gillar verkligen dessa systrar. Har ni missat Hannahs blogg så läs den HÄR!

I kväll när jag nattade Emilia och låg bredvid henne, klappade hon mig på kinden och sa: Du är världens snällaste mamma, vet du det?
Efter en helg ( t.om månad) där det varit väldigt stressigt och jobbigt, och där mitt tålamod har tagit stor stryk, kändes dessa ord som sammet i mitt hjärta.
TACK underbara barn för dessa ord. Mamma älskar dig och Leonie mest av allt i hela världen. Utan er vore jag ingenting.
I morgon ska jag på möte med en tjej som gärna vill låta er vinna underbara smycken!!!!
Hoppas på att få allt klart under veckan.

Nu ska jag snart lägga mig och njuta av nytvättade sängkläder, i ett kliniskt rent sovrum!

Ps. Hittade min förlovningsring när jag städade, den har varit borta i ett år! Däremot är vigselringen på vift igen. Jag kanske inte ska äga diamanter! Får sån ångest över detta och hoppas på att den kommer fram snart. Kanske jag skulle ta och önska mig ett smyckeskrin av jultomten?

Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback