Nu säger vi god natt


Leonie fixar välling till sig själv! Allt hamnar ju inte i flaskan men nästan....

Nu är det dags att säga god natt. Leonie har redan vaknat 4 gånger och dricker just nu sin tredje flaska välling!

Till tomten
: Jag är väldigt nöjd med det mesta och behöver bara EN julklapp. Kan du slå in Anna Wahlgren och skicka henne till mig i en vecka så att jag får hjälp med mina barn. Det är allt jag önskar mig!

Jag har njutit av ett glas vitt vin inne hos min granne och tittat på Grey`s Anatomy!

SWEAT DREAMS ♥

Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: mormor

Jag sade ju att du hade jätte duktiga barn snart lagar dom eran mat också.Var hos läkaren idag jag hade astma. så jag fick inhalera och medicinersom ska vidga luftrören.hoppas ni kom iväg på julfesten.nu är det läggdags utan lelle.god natt.kramfrån mamma

2008-11-26 @ 23:23:55
Postat av: Helena

Oj, vad du har uppdaterat sen sist jag var in... men jag måste ju erkänna att jag varken haft tid eller ork nu när Sofia är dålig!



Hoppas ni har fixat barnvakt så att ni får komma iväg & äta julbord... så gott.



Nu ska jag ta & natta så att jag tar mig upp i morgon bitti!

Kram kram

2008-11-26 @ 23:51:54
URL: http://mysunshine.bloggagratis.se
Postat av: Madeleine

Vilken liten söting ;-) Ser att vi har samma välling burk, hihi :-)

2008-11-27 @ 20:27:03
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Rafael Wojtowicz

Hade Anna Wahlgren fått uppleva våra barn mellan 22pm-07am så hade hon antingen reviderat sina böcker eller, för enkelhetens skull, skrivit nya...;-)

2008-11-28 @ 22:49:24

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback