Möts av en mycket bättre dag!

Dagen har börjat bra.
Vaknade som vanligt med två barn tätt intill mig. Leonie låg och klappade mig på kinden och det var underbart. Dessa små mjuka händer ♥

Nu har jag kommit till jobbet och ska ta tag i lite tråkiga uppgifter som jag länge lagt åt sidan. Tänker hela tiden att det där jag jag i morgon, det där tar jag på måndag. Nu har jag skjutit på det allt för länge.
Ska maila Pernilla och höra om vi ska äta lunch ihop? Hoppas hon kan och att hon är sugen på sushi för det är jag!

Jag ska även fixa en spikpistol idag som vi måste hyra. Har hittat folk som kan komma och hjälpa oss att slutföra vårt Spa som vi bygger i källaren. Tänk så skönt när det blir klart. Bastu, dubbeldusch och relaxstolar i soft miljö!
Välkomna till mig alla tjejer!

Ryggen gör fortfarande väldigt ont och dessutom har jag mensvärk mitt i allt, det är ju lite samma regioner på min kropp!
Har tagit både Voltaren och Ipren så nu hoppas jag att de snart tar bort smärtan. Får nog ringa en kiropraktor trots allt.

Nu får jag sätta fart! Ha en bra dag ♥

Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Lina

Oj, lyxigt med spa i källaren! Det hade inte varit helt fel! Jo det är rätt mysigt att vara gravid igen, fast det sliter på kroppen känner man så här tredje gången ;)

2008-11-04 @ 09:49:15
URL: http://linaseto.blogg.se/
Postat av: Helena

Oj, så härligt med ett spa i källaren... Tänk om man hade kunnat ha det!! Jag kommer & bor hos dig när vi kommer ner till Gbg i slutet på maj/början på juni hihi... Kram kram

2008-11-04 @ 15:35:25
URL: http://mysunshine.bloggagratis.se

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback