Julklappar till mina anställda?

http://www.aftonbladet.se/wendela/jobbet/article3742508.ab


Här finns en lista på de värst julklapparna från sin arbetsgivare! Detta är ett problem varje år. Vad ska jag ge killarna?
Gillar verkligen inte att göra något storköp från någon katalog med chokladaskar, julkorv och liknande.
Helst skulle jag vilja köpa något personligt åt dem var och en, men det har jag inte riktigt tid med.
Förra året fick de extra betalda lediga dagar över julhelgen samt att jag sänkte pengar till Cancerfonden. De flesta av mina anställda har familj och kan kan vara med bra att få än ledig tid med sina barn och fru!

I år vill jag gärna ge dom ett paket att öppna. Vad skulle det kunna vara i paketet?
Kom gärna med förslag! "Mina" killar är mellan 25-35 år.

Den bästa present jag själv fått är från Pelle, när jag jobbade på hans Restaurang "Hos Pelle"
I julklapp fick hela personalen varsin biljett till Bruce Springsteen som spelade på Ullevi sommaren efter.
Den dagen träffades vi alla och käkade middag först och sen till konserten.
Supertrevlig present och jag är så glad att Pelle har vissa kontakter för att kunna lösa en sån sak :)
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Kostrådgivaren

Härligt! :)



Min sambo har också gått upp sedan vi träffat honom. Han säger att jag göder honom, men sanningen är att han har STOR aptit och vet inte vad lagom betyder :P Men har är lika fin för det!

2008-11-11 @ 14:44:13
URL: http://kostradgivaren.blogg.se/
Postat av: Mallanfrallan

Vilken trevlig vardagslyx....kul att ser er på bild alla godingar!!! Skulle ju varit med er och pratat gammla minnen. ;) Vi få allt ta att träffas snart. Kan du maila din mailadress tack. Å tack för boken ska ta med den på en veckas semester nu!!!!



Kram Malin

2008-11-11 @ 18:44:10
Postat av: Annelie

wow

Vilken häftig julklapp ni alla fick... verkligen en grejj man sätter värde på.

Även om man gör det på allt man får så äré ju mer eller mindre..



Ja herregud,, du har ett dilemma nu inför julen med julklappar till dina anställda.

Många du ska köpa till..??



Vad sägs om en matsäck med diverse julmat i,, iofs ingé personligt men oftast väldigt uppskattat.

Typ olika ostar, sillburkar, chokladkartong, julskinka, kaffe osv.

Ja, jag skulle ha JÄTTEsvårt för att hitta på nåt.

Speciellt till killar.. :o))



Lycka till.. // Annelie

2008-11-11 @ 19:18:44
URL: http://minegen65.blogspot.com
Postat av: Marcus

Bärs?

Kanske en middagskväll med respektive någon gång i januari som julklapp.

Börja kvällen med sanning & konka så ni lär känna varandra:)

2008-11-14 @ 02:37:20

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback