Julen har kommit till oss

Oj, vad jag har julpyntat idag, och så fint det blir. Här doftar vanlij, kanel, hyacint och mossa.
Jag är inte helt klar men det saknas lite detaljer så resten får jag ta efterhand. Längtar efter att få julgranen också men det är kanske lite väl tidigt :)



Två hyacinter som jag satt i vit sten och med ett silverhjärta.




Ett av våra köksfönster. Orkedeèn har inga blommor nu men får stå kvar ändå.

Tyvärr passar inte mina ljusrosa pelargoner in just nu, de känns allt för somriga och i fel färg bland allt rött. De blommar som finnas just nu så jag vet inte helt vad jag ska göra med dom. Tänk att en blomma som känns så rätt under sommaren känns så fel under vintern?

Såg ni Desperate Houswifes idag? Tyckte det var ett väldigt konstigt avsnitt och ibland hängde jag inte med alls!
Nu ska jag lägga mig. De senaste dagarna har vi valt att jag sover i Emilias rum med henne, och Raffa sover med Leonie i vår säng. När ska de sova i sina sängar? När ska de sova harmoniskt hela nätterna?

God natt ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback