Julbak på 1:a Advent


Leonie ligger över hela bakbordet och äter deg och mjöl. Vår granitskiva på
köksön är superbra att baka på.


Emilia rullar lussekatter för fullt. Leonie tog jättesmå degbitar och kallade dom ostbågar!

Vi har haft fullt upp idag. Började med mysig frukost med det första tända ljuset i Advent. Sedan satte vi igång att baka.
Vi har gjort pepparkakor, lussebullar och pepparkakshus!
Tog alla recept hos Kryddburken som är en fantaskiskt blogg. Fullt av goda recept och inspiration!

Måste erkänna att jag tycker inte hembakta pepparkakor är det bästa, jag gillar det köpta bättre. För barnens skull vill man ju ändå baka lite. Jag gillar mest att äta degen :)
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback