Hot på jobbet!

Idag har jag hotat min tekniske chef ( min man!) via hans schema!
Om han befinner sig så mycket som 1 minut utanför vårt kontor den 20/11, som är hans första obokade dag, kommer han inte att få lön alls i dec. Det är guld värt att ha Raffa här för då sköter han alla krångliga samtal, som jag inte klarar av. Han kan även hjälpa mig med mängder av andra jobb som blir släpande. Varje gång jag bokar in kontorstid på honom så hittar han på annat och styr med och jag får då ingen hjälp! Hoppas mitt hot får honom att förstå hur viktig han är att ha här. Tyvärr blir ju jag lidande om jag inte ger honom någon lön men det får väl ses som ett tomt hot :)  
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback