Hanna Graf bloggar.

Självklart blev det Zlatan som vann! Det är han verkligen värd.

Nu när jag läser bloggar ser jag att Hanna Graf har börjat blogga hos Mama, du hittar den HÄR!
Blev jätteglad även om bloggen inte är superbra ännu, hon måste få lite tid att skriva in sig :). Jag var väl en av alla som hade lite fördommar om dessa systrar från början, men efter en interjuv med dom i Mama för några år sedan ändrade jag uppfattning. Coola och jordnära tjejer!
Har även läst Magdalenas bok "Det ska bli mig ett sant nöja att döda dig". Hennes liv har ju verkligen inte varit lätt och man blir grymt irriterad på det svenska samhället som fungerar så dåligt i dessa fall.

Jag ska genast lägga till Hannas blogg på Bloggkoll!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback