Hämtning på dagis

Nu är arbetsdagen slut och jag har hämtat tjejerna på dagis. De trivs båda så bra på sitt dagis och jag får tjata hem dom varje gång. Det är ju skönt att det inte är tvärtom för då hade nog allt blivit väldigt jobbig! 


Emilia gör pärlhalsband. Julklapp till mig?



     
 




Leonie vid deras lekhus


Nu ska vi sätta igång och julpynta här hemma. Hoppas jag lyckas få upp alla stjärnor! Har även handlat med mig hyacinter och julstjärnor hem. Grävde i källaren och hittade en takkrona för levande ljus som jag skulle vilja pynta med enris och kulor. Får nog kolla med Raffa först att den går att montera.
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Vicki

Går det bra med ditt julpyntande?



Själv så blir det inte förrän till helgen. Hinner inte det mitt i veckan.



Så trevligt att Pernilla svarar dig tillbaka.



Vicki

2008-11-25 @ 21:03:09
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback